תכשיטים עם משמעות

מאת מיזה תכשיטים

תכשיטים הם ה'דובדבן שעל הקצפת' ,הדבר הנוסף, הנגיעה הקטנה והמדויקת, שמעבירה את ההופעה שלנו מרמה של 'נאה ומוקפדת' לרמה של 'מדהימה שלא ניתן להסיר ממנה את העיניים', ולא רק בנשים מדובר. גם הגברים המיודדים עם התכשיטים יכולים להוסיף להופעתם את אותו הערך המוסף, אותה ההטבעה המסמנת אותם כאנשים המעניקים תשומת לב לתוספת, לברק, לגימור המושלם. כן, גבר העונד על אצבעו טבעת מעניינת סביר להניח שישאיר חותמו הייחודי על סביבתו.

 

אכן תכשיטים יכולים לעצור את נשמתנו. לגרום לנו להחסיר פעימה, מהשנייה בה ינצנצו הזהב והיהלומים מול עינינו ועד למהירות הבלתי סבירה בה אנחנו יכולים להעריך בהשתאות את מחירם. תכשיט יקר מסמן גם אותנו העונדים אותו, כבעלי ערך, וזו אחת המשמעויות הנוספות שהוא מעניק לנו מלבד הקישוטיות והיופי.

 

אולם לתכשיטים ישנה גם משמעות רוחנית.

 

תכשיטי קבלה הינם כאלה הנעשים בקפידה ונבחרים בקפידה וכול זאת בכדי להוסיף לנו, העונדים אותם, עוצמה רוחנית. אלו תכשיטים עם מטרה שהיא מעבר לקישוט, על אף שישנם יצרנים רבים ומגוונים המייצרים תכשיטי קבלה מעניינים ויפים בשלל עיצובים וחומרי גלם.

 

בעת שאנחנו בוחרים להעניק למישהו יקר או לעצמנו תכשיטי קבלה, אנחנו מבקשים לחבר בין העולם הגשמי לעולם הרוחני. חיבור כזה, במידה ולא נעשה עם כוונה אמיתית הוא חסר משמעות. לכן בזמן שאנחנו בוחרים תכשיט קבלה אנחנו מתחברים גם למה שחסר לנו, אל האנרגיה החלשה שלנו, וגם למטרה הגבוהה, לבקשת חיים משמעותית. סגולתם של תכשיטי קבלה הינה קיום הקשר הזה.

 

תכשיט קבלה לא רק ממלא את המטרה לשמה הוא נקנה – ריפוי, הענקת כוח, זיווג ואהבה, פוריות ועוד, הוא גם מחבר את הרוכש אל עולמו הפנימי והרוחני.

 

כשאנחנו מתחברים אל אחד ממגוון התכשיטים המקובלים הקיימים בשוק, אנחנו מתחברים אל תהליך פנימי, זהו רגע של חסד, בו אנחנו מתעמקים בחסר בנו מתוך תקווה ואמונה בשינוי. כך אנחנו מחברים בין האמונה בנשגב לאמונה בכוחות הריפוי שלנו.

 

תכשיטי קבלה שלא נעשו באמונה ולא נענדים באמונה לא יוכלו להשיג את מטרתם. אנחנו צריכים להתייחס אליהם במלוא הקדושה, במלוא הכוונה. רק חיבור פנימי כנה עם התכשיט יוכל לשחרר את סגולותיו ולהעניקן לעונד.

מיזה תכשיטים מעוצבים למזל, מציעה מגוון של תכשיטים במגוון סגנונות וצורות. מיזה מציגה: תכשיטי קבלה, תכשיטים לגברים, צמידי כסף, שרשראות ועוד.

מקור המאמר: articles.co.il

 

דילוג לתוכן