השיקולים שיש לבחון בבחירת תכשיטים לגבר

מאת מיזה תכשיטים

אז הגיע היום בו החלטת לקנות לחבר שלך תכשיט ליום ההולדת? האם אתם חוגגים יום נישואים או שסתם מתחשק לך לקנות משהו אשר עדיין לא קנית לגבר שלך? קשה ומבלבל, נכון?

 

לא בהכרח! ידוע כי ברובן המוחלט דווקא הנשים הן אלה שקשה להתאים להן תכשיטים מראש וכמעט כל גבר (נועז) אשר קונה לבת זוגו תכשיט מבלי לשתף אותה בקניה פשוט כדאי לו לשמור טוב טוב על פתקית ההחלפה… לעומת זאת, גברים נתפשים כנוחים יותר בכל הנוגע לבחירת תכשיטים. אם גבר מרגיש בנוח עם משהו, הוא שומר עליו לאורך שנים (כן…כמו הנעלים שבן זוגך לא רוצה לזרוק וגם חולצת סוף טירונות שלו מלפני 20 שנה).

 

לכן, אם תקפידי על מספר כללי ברזל חשובים, תזכי להפתיע את הגבר שלך בתכשיט שישמש אותו לאורך זמן :

 

    • אל תנסי לשנות אותו! אם את יודעת שבן זוגך פשוט לא מרגיש נוח עם שעון על היד, אין שום סיבה לקנות לו שעון, יוקרתי ויפה ככל שיהיה.

 

 

    • הקשיחות הגברית – מאוד חמוד לקנות שרשרת עם תליון חצי לב לך ולבן זוגך. זהו רעיון רומנטי מאוד אך תשאלי את עצמך האם הגבר שלך ירגיש בנוח לענוד תכשיט זה ליד חבריו והסובבים אותו. ככה אנחנו הגברים, חייבים לשדר קשיחות ורעיון כמו זה, חמוד ככל שיהיה, פוגע לנו בתדמית הגברית שלנו.

 

 

    • גוון עור – בבחירת תכשיטים לגבר, כמו גם לאישה, יש להתחשב בגוון העור. לגוון עור בהיר מתאימים תכשיטים העשויים מפלטינה, כסף וזהב לבן אך אם גוון העור של הגבר שלך הוא כהה יותר, נחושת אך גם זהב צהוב יתאימו בהחלט.

 

 

    • אל תשכחי להתאים את סוג התכשיט לאופי של הגבר שלך. תכשיטים לגבר הם יוצרי תדמית, הקדישי מחשבה לקשר בין סוג התכשיט ומיקומו לאופי של בן זוגך.

 

 

אם כן, תכשיטים לגבר הם תמיד רעיון מקורי למתנה לכל אירוע ואם תפעילי שיקול דעת נכון בבחירת התכשיט המתאים, הגבר שלך יזכה במתנה אשר תשמש אותו עוד זמן רב…בך הוא כבר זכה!

מיזה תכשיטים מעוצבים למזל, מציעה מגוון של תכשיטים במגוון סגנונות וצורות. מיזה מציגה: תכשיטי קבלה, תכשיטים לגברים, צמידי כסף, שרשראות ועוד.

מקור המאמר: articles.co.il

 

דילוג לתוכן