הבלוג engagementring.co.il הוקם במטרה שונה לחלוטין מזו שניתן לחשוב עליה במבט ראשון – אני לא מוכר שום מוצר בתחום היהלומים ותכשיטים כמו לדוגמה טבעות אירוסין ויהלומים, אלא מבקש להציג את התחום בזווית אחרת לחלוטין: מה עושים משווקים בתחום תכשיטים ויהלומים במטרה לקדם מכירות בעסקים שלהם ובכך להגדיל מחזורי מכירות בעסק.

ארצה להציג בפניכם את התחרות העזה שקיימת בתחום הנוצץ כל כך שלא בהכרח נוצץ עבור רבים מעסקים שבחרו לעסוק בתחום, אשר נאלצים לפלס את דרכם בדרך לליבו של הלקוח הסופי עם ההיצע שלהם וזאת למרות שלעיתים המוצר שלהם הרבה יותר איכותי וגם העלות לצרכן בהחלט מתקבלת על הדעת ואף נמוכה יחסית בהשוואה לשחקנים אחרים (מתחרים) בתחום היהלומים ותכשיטי זהב.

בפוסט העוסק בשאלה מה מלמדים אותנו מספרים בגוגל אודות התחום של טבעות אירוסין ומדוע סיכויים של רבים הם קלושים להגיע לצמרת תוצאות החיפוש בגוגל.

כן חברים, זאת עובדה קיימת ומבוססת על בדיקות שבצעתי בעת כתיבת הפוסט.

רק שלא תחשבו שאין לכם סיכוי, הוא קיים, אך רק 10 מתוך החברות הרבות בתחום תכשיטי יהלומים יצליחו להגיע לטופ של גוגל.

האם אתם תהיו בין אלו שיופיע על הדף הראשון?

לא ניתן לומר, אך בהחלט יש מה לעשות עם זה ואם תבחרו לקחת תגר הזה עד הסוף, סביר להניח שתצליחו לשנות את מפת תוצאות החיפוש בגוגל (דף ראשון) בצורה קיצונית 🙂

 

דילוג לתוכן